Oct 3, 2009

tragedi gempa bumi di padang,,,30sept 2009,,
































aku merupakan antara hamba2 yg dipilih oleh-Nya utk merasakan dan menikmati erti kesyukuran....tanggal 30 sept mengukir sejarah dlm hidupku kembali.....tragedi yg xdapat ku lupai.....ku harapkan bumi padang kembali seperti sedia kala.....inginku bertemu kembali dgn teman2ku......ya Allah,,Engkau kuatkan lah hati2 hambamu di padang supaya lebih tabah dlm mengharungi hari demi hari yg berlalu tanpa bekalan air dan elektrik...

i'm in a speachless mode...

5 comments:

I'm MKA! said...

MKA dgr berita gempa tu je, trus tringat Kak Maryam... Nasib baik selamat & hidup lagi..

MaRyAm DzuLkifLi said...

huhuhuu terharu~ingat gak mka kat akak ee~mesti igt 22org keja 1bola ni kn~hehee~alhamdulillah slmt.....tp resah xtau status diri ni cmne.....

Lun said...

erm... x da fb lak nk tgk
anwy, syukur sy rakyat Malaysia

hidup said...

alhamdulillah selamat =)

MaRyAm DzuLkifLi said...

Lun : boleh je nak tgk kn?org xde fb xleh tgk ee~huhuu~besyukur la sape yg blaja kt negara sndiri...

hidup : alhamdulillah...