Nov 28, 2012

tanda?

hari ni jumpa ibu pembimbing POA (plan of action),,cam final year project jugak la...nak mintak feedback ..tiba2 ibu tu cakap 'korang just nak sign je kan?korg dah jilid bagus2 mesti dah confident nak exam jadi saya sign je,,,kalau penguji kalian tanye dekat saya kenapa poa kalian xbagus saya jawab je diorg dah confident nak exam so saya sign jela dan saya pon xde waktu nk check',,,,ringkasan pada hal kami agak dibebel jugak tadi...."ohye exam korang dengan saya takde,,nanti saya bagi result ala kadar sesuai dengan POA korg",,,,

whattttttt??????????????

kata ibu tak baca lagi camne ibu nak bg result ke kami nanti??????huwaaaaa,,,,

harap2 rezeki je bukan malapetaka TT ibu tu pada hal seorang yg sangat perfectionist,,,,,xmungkin dia boleh seperti ini...atau mungkin sbb dia tengah sambung phd so sgttt busy...huhuhu....

tiba2 ada pulak adik kkn mintak tolong,,,kawan dia nak buat skripsi sejenis fyp juga...dia perlukan bahan untuk judul skripsi "komunikasi anak msia",,,bahannya adalah anak2 msia yang tak sampai setahun tinggal di mukabumi padang..,kalau boleh xnak hampakan adik ni.....sedang mengusahakan untuk membantu sebelum balik msia...mudah2an Allah bantu mrym untuk bantu adik ni dan sekaligus bantu mereka2 yang sedang menyiapkan fyp termasuk lah si dia......permudahkan lah tugasan mereka semua ya Allah.....

maka tinggallah lagi dua exam insyaAllah Jumat ni,,,,lancarkan lah ya Allah,,,mrym nk sangat balik msia Sabtu ni.....

No comments: