May 23, 2011

speechless

[8:31:50 PM]
salam cik yam
mak aku suh aku ngorat kau
haha
k lah..saje je nk bgtau tu
salam

ehhea betul la.ala..tau je la mak aku tu ..dia ckp camni kt aku dpn adik2 aku lak tu.."mung g ngorat2 la maryam tu seney, dok banyok songeh, pitih ado,.haha.. "
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
serius kah dia?kalau saya tidak meminati seseorang itu saya tidak akan berbicara seperti di atas..dah la dekat 2tahun tak pernah contact....saya ke yang perasan?ishk3...dari sekolah sampai sekarang kalau ada kes2 macam ni selalu melarikan diri..adakah diri ni terlalu takut dengan suatu hubungan serius?tak kot....tapi takut jika ada yang meminati ku bukan kerana diri ku tetapi faktor pencetus yang lain...kerana itu diri ini lebih rela mencari calon sendiri melalui orang tengah..biarlah orang kata "cari laki yang sayangkan kita lebih dari kita sayangkan mereka",,sebenarnya susah...sebelum kahwin ye boleh macam tu,,tapi lepas kahwin tak siapa yang tau....dilema seorang anak dara yang inginkan calon suami dan ayah yang terbaik buat dirinya dan anak2nya,,wuhuuuu~

kesimpulannya : biarkan masa yang menentukan segalanya....kalau dah jodoh tak ke mana.....fikir positif =) dia xserius~cuma bergurau~(kalau ibu tau ni confirm kecoh 1rumah)

No comments: