Feb 20, 2012

mereka meninggalkan diriku...

adakah dunia tidak adil??
tidak...tapi itu memang yang sudah terbaik buat mereka...
kalian pergi tinggalkan akak..
di saat akak tak sempat bersua muka mengucapkan selamat tinggal....
akak nak call tapi akak takut akak menangis ...
kalianlah adik lelaki kat padang yang paling menganggap akak sebagai kakak,,
biar jauh di mata tapi tetap dekat di hati...
memikirkan nasib kalian buat akak tak sanggup terima kenyataan...
mungkin sudah takdir....dan sudah terbaik buat kalian...
sept 2009 perpisahan pertama akk dengan mereka...kini kalian tinggalkan akak....ya Allah...terasa padang ni semakin macam padang gersang...kekurangan baja dan semakin layu...buat akak xsabar nak join kalian balik malaysia....akak doakan semoga kalian tetap tabah dengan semua dugaan ni...all the best in your future....izzat&asip 09',,,dua adik cumel yang akan sentiasa terpahat dalam memori akak.....tetap jadi adik2 yang baik OK :') semoga Allah tetap bersama kalian berdua :') akak mintak maaf kalau tersebut2 nama kalian, termarah kalian,,maafkan akak,,akak halalkan makan minum kalian,,,halalkan juga makan minum akak,,kalian banyak jamu akak....lepas ni bila tengok cream caramel mesti teringat ke kalian....takde dah orang nak habiskan cream caramel akak...have a safe journey :')
p/s : dont worry tiada yang rajin baca blog akak,,cuma kalian berdua je rajin baca ..jadi mesej ni terpelihara :')

balasan kepada :
harap kak maryam n kak zubi boleh baca skali(pasang ni tym baca-kasi efek bes.. hehe
http://www.youtube.com/watch?v=jCSe66pWNmc

kak,
bukan perpisahan yg ku pinta,
namun itulah erti KEHIDUPAN,
dimana adanya pertemuan, disitu adanya perpisahan.
cukup mengerti perpisahan ini mengejarku
saat yg pling tdak aku jangka,

berat hati utk mengatakan slmat tnggal,
kusangkakan hati ini setangguh mutiara,
namun..
yg namanya manusia ini tak terdaya,
lemah di saat melihat snyum manis tawamu,
hanya berdoa snyuman itu tetap bertahan mewarnai dirimu slalu

memori indah akan saya kenang-kenangkan,
saat bersama akan saya rindu-rindukan,
semoga akak kekal ceria,
agar saya tenang sntiasa.

kak saya mintak maaf klu terlanjur kata, tersalah bahasa, terkasar kata, hanya Allah saja yg tau betapa saya bakal merindukan akak nnti, kak zubi, kak rozi dan akak2 yg lain. halalkan makan minum saya kak ea. akak mesti cepat2 habiskan koas dan jd dokter. atleast klu impian saya x tercapai, orng lain yg saya kenalkan ad. harapan saya agar akak sentiasa mendoakan kejayaan kami berdua, walaupun peluang blajar skrang agak tipis, saya masih berfikiran positif, percaya bhwa Allah telah merencanakan sesuatu yg lebih baik buat saya. walaupun saya n asip x ad lagi kat padang, x bermakna kita x dapat jumpa slamanya kan? kak zubi n kak maryam lah antara akak2 yg saya ping rapat skal kt padangi. sy akan sentiasa mendoakan akak bahagia dn berjaya. =')



1 comment:

asip محمد said...

thanx akak.. :) keep in touch