Feb 10, 2012

minggu ni dah beres


alhamdulillah,,minggu yang sangat memenatkan mental telah berlalu,,,ada sorang kawan tu tak tahan stress terus mengundur diri,,ruginya...jangan pernah mengalah dengan cabaran...maka tinggal la minggu depan=final week=minggu exam kat psikiatri...harap sangat lulus...tak sabar rasanya nak masuk cycle ke6 dari 13..

rumah kat malaysia pula sedang di renovate..kata ibu.."nanti mrym balik malaysia ada la bilik tidur sendiri,kalau tak kesian anak ibu tidur atas lantai je bila balik"~uhuk3...tu la akibatnye jadi anak bongsu n 1-1nya yang masih bujang sampai bilik semua dirembat dengan barang/orang~

before
after di bom
tak sabar nak tengok bilik baru tapi sedih sebab kenangan masa pindah tahun 1999 bakal hilang,,,,dan "kertas kenangan" dari tahun 2000 xsilap masih ada di dalam salah satu tiles di dalam kamarku,,,tak tahu la siapa yang bakal baca atau mungkin buang je,,,huhuhu,,,

dalam salah satu tiles yang tercabut ni la yang ada kertas kenangan tu

oh ye,,,lagi 9bulan bakal berusia 24tahun...umur yang sudah ku anggap andartu sejak masih berusia 17tahun... T-T



2 comments:

Ummu Muaz II said...

Hohohoho.. sapa yang mengundur diri tu?

MaRyAm DzuLkifLi said...

ada la budak tu~dia xtahan stress~huhu~cntik nama ;)