Apr 29, 2011

apabila plan A berlegar dalam jiwa ;)

alhamdulillah selamat sampai malaysia,,hati berbunga2,,,balik tadi duduk belek2 jubah yang ibu beli masa umrah hari tuh...pakai dengan tudung labuh,,awwwww sooo suwit^^ orang kelantan ckp "nampok juruh/jughuh"~hehee,,,wanita itu keindahan diri nya bukan terletak pada bentuk tubuh nya tapi pada kesopanan pakaian nya^^ itu lah ciri2 wanita syurga (tapi kena la disertai akhlak yang mulia),,

pastu tadi tolong goreng ayam kampung,,ok saya tak tahu la kalau saya ni jakun ke tapi parents saya beli ayam kampung 10ekor order kat semenyih secara ONLINE!!WAHHHH HEBATTT!!!dan dihantar sendiri ke rumah!!!memang mudah~sedap ayamnya,,manis,,,dan insyaAllah HALAL TERJAMIN sebab beli dari orang islam (rasanya memang company islam xtanya lebih lanjut pulak tapi parents sangat berhati2 bab halal/haram ni)~alhamdulillah dah dibuka jalan~tapi link dia esok la letak,,,parents dah tidur,,


oh ye,,besok nak gi bookfair dengan sahabat x-padang~emmm nak usha buku apa ye~hehehe~start dah tu start dah tu ~^^~ (maryam sila jangan membazir~)

p/s : tak sempat lagi jumpa maiya anak buah kedua yang lahir pada 24feb lepas~

p/s : pergi pasar malam uhh cam heaven tengok makanan tapi ibu cuma bagi beli sate dan kerang je~huhhhh sedappp~~puas ^^ esok 1hari merayap so lemak sila bakar sepuas2nya heheh~~

p/s : beli buah untuk dulang hantaran pertunangan abang ahad ni,,insyaAllah dengan kenalan sewaktu form1 dulu,,student medic UPM,,,jelesnye saya....hurmm (mengeluh sendiri),,mudah2an ini jalan yang terbaik buat saya ~insyaAllah~peace~

No comments: