May 20, 2012

akak ku sayang =')

ada kakak sorang ni dia rasa kot mrym marah dengan dia...siap msg kata manusia hidup dengan akal bukan emosi....memang betul,tapi hidup dengan akal tanpa akhlak, tak pandai menghormati orang lain tu lagi parah...saya marah berapa jam je kak...marah saya bukan sebab benci tapi sebab kesal,kenapa korang tak memahami keadaan saya....saya tau la akak tak rasa sebab akk bila ade waktu free boleh gi dating, boleh enjoy wktu akk,,saya?enjoy tu xde dalam kamus cuti saya...tiap kali cuti kalau xserabut dengan event program,akan sibuk dengan duit keluar masuk...saya tau akk lebih cepat pick up bab pelajaran dari saya,,,dan saya lagi lambat so cuti tu terisi dengan study...saya tau akk fikir saya buang akk sebab emosi,,hakikatnya saya tak nak orang2 yang tak beri manfaat kepada saya duduk dalam friends list saya...nama pun friend...jadi biarlah mereka yg special je berada di dalam list itu..

saya tau saya emosi,,,dan saya masih sedang belajar utk menangani perasaan ini....

No comments: