May 8, 2012

sudah sudah la nye...

wajah mereka sangat seiras.....
sampai boleh bayangkan kalo dia sama2 berisi cam kembarnya....hiihihi....
ahhhhhh asal la asyik nak sebut2 tentang 2 orang makhluk ni :(

tadi pun kat hospital asyik sebut2 nak balik raya ,,,asyik sebut2 ibu abah je..sampai doc situ kate "ade orang tengah homesick" :(

MARYAM TAK PERNAH TAK BALIK SAMPAI 6BULAN..APA LAGI MEMIKIRKAN BAKAL BERAYA DI PERANTAUAN....semua sebab oncall yang diwajibkan ke ata para dokter muda.......

Ya Allah....tolonglah ringankan  bebanan perasaan mrym.....


1 comment:

aimaniman said...

salam kenal dan dofollow sini dik

tahniah jadi bakal doc,.. cita2 akak yg x kesampaian sebab spm hampir2 nak kantoi.. jadilah akak macam akak sekarang.. he hehe

ok selamat berjuang semoga lebih ramai dr melayu ada kat bumi melayu ni kan.. sebabnya kalau p port klang asyik2 jumpa klinik india ..