Jun 24, 2009

result result result

hari ni hari yg sangat menguji kesabaran~

1st time mrym mampu melepaskan geram dengan hanya 2jeritan halus~

heheheeeee~


kuliah asyik gabung je tadi,,

penat duk berlari ke dewan kuliah~

baru nak rehat 20mnt dah dpt mesej

"maryam,,kuliah gabung"

arghhhhhh,,


tapi alhamdulillah tiap kali mrym masuk n cr tempat duduk kt depan,

ade je yg offer kerusi....lega~duduk blkg xleh concentrate,,
kang buang masa je datang kuliah kalau xmasuk otak...

tengah duk kuliah tuh,,tetibe rase cam susah nak bnafas,,rasa sesak je......jantung plak rasa xkeruan...

tetiba dengar plak student2 duk bising,,

mrym ni pantang kalo lecturer dah duk bcakap kat depan tuh tetiba student plak duk bising..student patut duk diam n dengar,,,

hormat lecturer..tu prinsip hidup mrym...
(sebenarnye sesiape yg xbuat hal dengan mrym semua pon mrym hormat)


tetiba dapat mesej dr kawan,,,

"maryam,,saye rase result blok 10 dah keluar"

"betul ke????mane awk tau???"

"ni awk xdengar diorg duk kecoh2 kat blkg nih"


oooooo patut la duk bising~faham faham....cam ade petanda je yg mrym duk rasa bdebar2 rupa2nye sbb result da nak keluar~! heheee....

alhamdulillah i got 71.25 (B)....not bad.....xpe leh usaha lagi pasni~

all da best mrym~


5 comments:

The Hobbit Frodo said...

Frodo Terjah ~~~

Chaioooooookkk !!!! xoxoxoxo

MaRyAm DzuLkifLi said...

wah wah wah aku diterjah~
heheee thanks bro~ chaiyok jugak ^^

anas said...

hebathebat :D

MaRyAm DzuLkifLi said...

lame xnampak batang idong anas;) xhebat mane pon~huhuhuuu~sume tu Dia yg bg~

dila said...

gambate....all d best!!!!!