Jul 10, 2009

~nyunyu wat perangai lagi~


nyunyu da makin gemokkkkkkkk~

n dah pandai panjat dr "rumah" dia~asyik nk keluar je~waaaa tension~

(rumah nyunyu~xtau nak cari rumah yg lebih elok ktne~)

xsuke kucing duk jalan2 dlm rumah coz dia berak kencing nnt xsuci tmpt solatTT

huuuu~ape yg patot mrym buat???~bila mrym letak dia kt luar rumah ikut tingkap,dia panjat tingkap n masuk rumah balik~

tadi lepas dah fedup xtau nk wtpe,mrym main la dgn nyunyu ni~

seronok tengok dia tergolek sane tergolek sini cm capati gulung

(ade ke???)..

penat bermain,mrym sumbat dia dalam "rumah" dia balik n tutup bumbung,,baru lega sikit coz nyunyu tido

(hujan mmg bagos utk melelapkan mata)...

tetibe maghrib tadi dia tjage balik,,

nak susu,,

pastu dia da xnak tido~

mrym bwk dia masok bilik n bg dia main puas2~

(nyunyu main sorok-sorok~hehe cumel~kt tepi tu botol dia wat main2~)
kuat betul si gemok ni main~

da la makin bulat,boyot~cm tuan dia~ekkekekekekeke~

pastu cm biasa,mrym tutup balik bumbung~hahaha kejam gile~

tuptup bile bukak bumbung tu, dia kencing~
waaa nasib baik~

runsing xtau siape nak jage dia cuti panjang lg 2minggu ni~hurmmmm~

4 comments:

hidup said...

suh la die keja tikus2 kat rumah tu.

MaRyAm DzuLkifLi said...

tikos pon lagi besar dr dia cmne nak keja;) silap ari bulan tikos yg keja dia^^

LiLacFlA said...

wawahhh chumelnya akak. tringat kucen2 kat umah tuu. windu snagat sangat sangat

MaRyAm DzuLkifLi said...

heheheee ingatkan akak yg cumel tu~lalala~tula psl kucing ni cepat je berat~dlm 2mnggu je da berat~ade kot 1kg~heheee~dah leh wt main dumbell~tp memang cumel la~lagi2 kalo da mandikan si kecik tu wangi je bau baby (sebab pkai sabun baby)~lepas sminggu ni habis la dia kurus selama 1bulan~harap hidup la~xpe nadz beli la kucing dewasa sekor~xpon blkg uma akk kt shah alam byk kucing~kalo nadz nak anytime akk leh anta kt uitm shah alam dekat je^^