Jan 26, 2010

~merantau ke bandung cari makan??~


kali ni cam takde kerja~
emmm 1st week pindah rumah baru~
x-groupmate 2nd year bising nk kumpul2 makan sama2~
so hala tuju kitorg kali ni~enhaii^^
biasenye kalo gi tempat2 makan mrym suke amek yg mahal2 tapi sekarang tobat sebab amek mknn mahal salunye XKAN SEDAP~
"insaf insaf"


yeyee je cm kat bandung

"nasi bakar enhaii"

ni name dia soerabi...mrym amek yg soerabi durian keju special...rasanye xde jual kat msia~sangat sedap bile mkn panas2...(sbenanye tengah ngidam soerabi sbb tu letak gmbar dia kat sini^^)

8 comments:

Frodo Baggins said...

indonesia mmg ada mcm2 makanan daa .. pelixx2 pown ader ... huhuhuhu

MaRyAm DzuLkifLi said...

frodo : mknn yg pelik2 tu kat jakarta la^^ kt padang stkt ni xde yg pelik2^^ hehehe~

I'm MKA! said...

Ada satu benda paling penting dimakan di bandung:

MEE BANDUNG, Hahahaha~

MaRyAm DzuLkifLi said...

hahahaaa AIR BANDUNG jgn lupe gak~pasni kite cipta KUEW TEOW BANDUNG lak~

alyaa said...

cehcehcehceh.....best mkn,..mkn ngn sape tu?hahaha...(ponponponponnnn)

MaRyAm DzuLkifLi said...

hahahahaa mekya ooo mekya pk ape sbenanye nih;)) ekekkekeee~mkn ngan x-grupmate la syg oiii;)) bukan pkcik tu je~cumenye gmba lg 3laki lg tu xjelas;)) kih3~

alyaa said...

hehee..tauuu...saje je nak kacau..kehkehkeh

MaRyAm DzuLkifLi said...

oooo da pandai eee;)) ekekkee~mane blog awk al?;)) hehehee~