Apr 22, 2009

~keRinDuaN Di PeRjaLaNaN~

hari ni hari yang sangat membosankan...nape ye?taktau la jugak...penat kot~heheee~sekarang asal balik kuliah je terus babam~heeee ngantok~(dah sedia ngantok,,hobi pon memang tito~ngeee~)

tadi skills lab uji rumple leed~untuk tengok ketahanan pembuluh kapilar~wuuuuuu tangan kawan2 sampai pucat2 tuh~nasib baik tak nekrosis tangan (pembusukan disebabkan sel2 mati xdapat oksigen)..

saat ni jugak,,maryam tetiba rase rindukan msia....bestnye kalo dapat tito sambil peluk ibu kecayangan maryam~induuuuuuu..pastu terbace mesej akak semalam

"ai cikyam buatpe tu?kak kat klinik..along (suami) demam..kak sihat,alhamdulillah..yot (panggilan maryam utk bakal anak buah insyaAllah bulan 7 ni YOT=BOYOT~heheee~) semakin kuat,perut naik n senget2,kelakar,cam dalam cite alien..along tengok pun takut..mym bile balik msia?rindula"

akak,,ketahuilah sesungguhnya maryam sangat merindukan ibu abah kak n abang mat n rumah~hurmmmmm....nantikan kepulangan adinda bulan 7 ni ye,insyaAllah....i luv u all sooooo muchhhhh~n i miss u all sooooooo muchhh 2~

my beloved family..raya 2007..
xjumpa gambar raya 2008 time suami akak ade~hehee~



2 comments:

kazama said...

gile hensem. haha

MaRyAm DzuLkifLi said...

hensem??siapekah itu??ahahaa~